Friday, June 28, 2013

JUST A FINE MEMORABLE PICTURES

OKAY . 
gambar my left hand .
complicated with compartment syndrome .
operation fasciotomy . emergency pulak tu . 
dah la masa kejadian kemalangan ni jadi , aku dengan tunang*masa ni xtunang lagik*
baru lepas makan kaw kaw cendol pulut dengan nasi ayam . hihi .
sebab tu bila sedar jek dari operation , ada ryles tube dekat hidung aku . mungkin doctor suruh nurse aspirate stomach contain aku kot .

but , alhamdulillah . my hand now in good and functioning well. just , argh ada lar complication lagik . lain kali aku cerita .

dugong terdampar youuu ...

just simple and nice .

sayang nak potong kek ni !tapi dah jadik t*** dah . heee

hah ! 3 ni , gambar pertunangan aku , kau ada ? orang lain tunang , cun cun , pelamin semua ada . tapi aku relax jerr siap pakai arm sling lagik . wuhuhuhu . yg kecik2 tu lah bakal mak mertua aku .*hai mak !* hihi ..
tapi kat sini xde pic aku gan my zauj to be . sebab dia tunggu dalam kereta . mak ayah xkasi turun . padahal , hari hari kitorang jumpa . oh ! kami dua ni , tak boleh renggang , i means duk jauh jauh . bila aku balik perlis , see zauj pun ikut gak . really love him .*kekalkan lah kasihsayang ni allah *

me gusta !! pic terbaru lah ni . ye lah kot ? sebab my zauj xsuka bergambar sangat . aku je tergedik lebih . tsk tsk tsk .

err ... ter over edit lah pulak !! haha


# okay . ini aja lah . dalam 2 entry ni aku kongsi yang mana event penting je dalam hidup aku . tak tau bila pulak aku nak meng on9 nih . fb rajin lah aku on9 . belog ni dok tau lah . 
oh , mungkin lepas aku operation bulan puasa nanti pulak !
bye assalamualaikum wbt ,

No comments:

Post a Comment